Koç Grubu zirveyi korumaya devam ediyor

Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin gerçekleştirdiği “Türkiye’nin İlk 1000 İhracatçısı 2019” araştırmasının zirvesinde Koç Topluluğu şirketleri yer almaya devam ediyor.


Koç Holding'den yapılan açıklamaya göre, “Türkiye’nin İlk 1000 İhracatçısı Ödül Töreni”nde Ford Otosan ihracat şampiyonu, Tüpraş 3’üncü, Tofaş 7’nci ve Arçelik 9’uncu oldu.

Koç Holding Yönetim Kurulu Başkan Vekili Ali Y. Koç, ödülleri Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan ve Türkiye İhracatçılar Meclisi Başkanı İsmail Gülle’den aldı.

Ekonomi Haberleri

SGK borç yapılandırmasında yeni dönem: Taksit süresi 72 aya çıkarıldı
Altın fiyatlarında İsviçre hareketliliği: Gram, çeyrek ve Cumhuriyet altını bugün ne kadar oldu?
İtalyan gazeteden Trump’a ağır manşet
Temmuz 2026 en düşük emekli maaşı ne kadar olacak? Zam tablosunda senaryo netleşiyor
Avrupa Birliği'nden Rusya'ya yeni darbe: 21'inci yaptırım paketi yolda