Metro patronu 16 gündür işgalci mi?

15 Temmuz Şehitler Otogarı’nın 4 Mayıs itibariyle 25 yıllık işletme süresi doldu. Yani otogarı işleten Avrasya Terminal İşletmeleri’nin sözleşmesi bitti.

İstanbul Bayrampaşa'daki 15 Temmuz Şehitler Otogarı, yıllardır fiziki şartların yetersizliği, alt katlardaki güvenlik zafiyeti, otopark ücreti tartışmalarıyla gündemde.

15 Temmuz Şehitler Otogarı’nın 4 Mayıs itibariyle 25 yıllık işletme süresi doldu. Yani otogarı işleten Avrasya Terminal İşletmeleri’nin sözleşmesi bitti. Otogarı işleten Avrasya Terminal İşletmeleri sözleşmenin uzatılmasını istiyor fakat henüz İBB ile bir görüşme yapılmış değil. Otogar Esnafları Derneği Başkanı Şahap Önal’a göre ise, otogarın taşınması mümkün değil. İşletmeye yeni bir şirketle devam edilmesi gerektiğini söyleyen Önal, otogar için yeni bir proje çizildiğini anlatmıştı. 15 Temmuz Şehitler Otogarı, 4 Mayıs’tan bugüne dek yani 16 gündür sözleşmesi sona ermiş durumda.

Sözleşmesi sona eren otogarı işleten Avrasya Terminal İşletmeleri A.Ş. ise Metro Holding'in sahibi Galip Öztürk’ün… İstanbul’da seçimlerin yenilenmesi süreci nedeniyle, otogar hakkında nasıl karar verileceği merak ediliyor. Ayrıca, Galip Öztürk’ün sözleşme süresinin tamamlanması nedeniyle otogarda “işgalci” konumda olup olmadığı tartışma konusu.

Ekonomi Haberleri

Goldman Sachs'tan Türkiye ekonomisi analizi: 2026 yıl sonu enflasyon tahmini yükseltildi
SGK borç yapılandırmasında yeni dönem: Taksit süresi 72 aya çıkarıldı
Altın fiyatlarında İsviçre hareketliliği: Gram, çeyrek ve Cumhuriyet altını bugün ne kadar oldu?
İtalyan gazeteden Trump’a ağır manşet
Temmuz 2026 en düşük emekli maaşı ne kadar olacak? Zam tablosunda senaryo netleşiyor