Samsung Electronics Türkiye, kullanıcılara olumsuz etki eden içeriklere karşı mücadele amacıyla iki yıl önce yola çıktığı ‘Siber Zorba Olma!’ gibi büyük ilgi gören kampanyasının ardından ‘İnterneti Tadında Kullan’ isimli dijital farkındalık kampanyasıyla kullanıcıların ilgisini çekmeye devam ediyor. İnterneti sorumlu kullanma konusunda toplumsal bir farkındalık yaratmayı amaçlayan İnterneti Tadında Kullan isimli kampanyanın ikinci filmi ‘Hayatı Kaçırma’ (JOMO-Joy of Missing Out) yayınlandı.
İnterneti tadında kullan!
İnternetin sorumlu kullanımı konusunda farkındalık yaratmak için başlatılan ‘İnterneti Tadında Kullan’ isimli dijital kampanyanın ikinci filmi 'JOMO' yayına girdi.
Magazin Haberleri
Squid Game'in final sezonundan ilk fragman
Rapçi Lvbel C5 tutuklandı
Elvin Levinler, dünyanın en pahalı üzümünü yedi! Üzümün fiyatı şok etti
Kızılcık Şerbeti'nin Nilay'ı oyuncu Feyza Civelek hakkında soruşturma başlatıldı
Türkiye'de konser verecek olan Justin Timberlake'in sahne arkası istekleri şaşırttı