Fobisini işe çevirdi, 11 yaşında milyoner oldu

Fobisini işe çevirdi, 11 yaşında milyoner oldu

Çocuk girişimci Mikaila Ulmer, bir ilke imza attı. 4 yaşında limonata satarak 11 yaşında kendi markasını kuran Mikaila Ulmer, paraya para demiyor.

 4 yaşında kendi parasını kazanmaya başlayan küçük kızın hikayesi duyanları hayrete düşürdü. Büyükannesinin tarif defterini tesadüfen bularak limonata yapmaya başlayan Mikaila Ulmer, kendi markasını kurarak herkesi kendine hayran bıraktı. 

1.webp

Limonata satışına başlamadan 1 hafta önce 2 kez arılar tarafından sokulan Mikaila Ulmer, ciddi boyutta yaşadığı arı fobisinin üzerine giderek bu korkutucu deneyimi, bilinçli bir şekilde dönüştürdü. Bu süreçte kızı Mikaila Ulmer'e destek olan D'Andra, kızına önümüzdeki yıllarda arıların neslinin tükenebileceğini öğreten bir böcek araştırma ödevi yapmasını söyledi.

Her arı gördüğünde çılgına dönen Mikaila Ulmer'in arı korkusu bu araştırmaların ardından büyük bir hayranlığa dönüştü ve bal arılarının yaşamı sürdürmek için ne kadar önemli olduğunu fark ettikten sonra adeta bir aktivist oldu

Büyükannesinin tarif defterini tesadüfen bulan Mikaila Ulmer, böylelikle 1940’lı yıllardan kalan tarif defterindeki limonataya yapay tatlandırıcılar eklemek yerine bal koymaya karar verdi. Bu sayede limonatası daha sağlıklı olacak, arıları kurtaracak ve arıcıları destekleyecekti. 

İlk önce evlerinin önünde limonata satmaya başlayan Mikaila Ulmer, bir süre sonra satışlardan elde ettiği parayı arı dostu vakıflara bağışlamaya ve başkalarını da bu konularda eğiterek arı popülasyonuna yardım etmek istediğine karar verdi.

sk.webp

LİMONATASIYLA POPÜLER OLDU

Kısa süre içerisinde limonata satarak 'BeeSweet Lemonade' adlı şirketini kuran Mikaila Ulmer, neredeyse her gün limonata sattı ve müşterilerine bal arılarının karşılaştığı sorunları anlatmak için her fırsatı değerlendirdi. Öyle ki limonata standını ziyaret eden yerel restoranların yanı sıra yılda 3 kez kurulan fuarlarda dahi stant açmaya başlamıştı. 8 yaşındayken ünlü mağazalarda arılar hakkında atölyeler veren Mikaila Ulmer, limonatasıyla popüler oldu. 

Limonatalarını şişelerse alabileceğini söyleyen bir pizza markası sahibi, küçük kızın kendi markasını oluşturma yolunda büyük bir adım atmasına yardım etti. 9 yaşına geldiğinde İngiltere’de yayınlanan bir girişimcilik programına katılmaya karar veren Mikaila Ulmer, aldığı 60 bin dolarlık yatırım ile gün geçtikçe ilerledi.

YILDA 360 BİN ŞİŞE SATIYOR!

Büyükannesinin keten tohumu limonatası tarifini balla tatlandırarak limonata üreten ve satan bir şirket olan Me&the Bees Lemonade, yılda 360 bin şişe limonata satan ve aralarında lüks süpermarket zincirinin de bulunduğu yerlere ürünlerini veren bir marka haline geldi.