‘Mirasım Türkiye’ projesiyle sürdürülebilir turizm

‘Mirasım Türkiye’ projesiyle sürdürülebilir turizm

Turizm sektörünün önde gelen firmalarından biri olan Jolly ‘Mirasım Türkiye’ kampanyasını başlattı.

Turizm sektöründe 33 yıldır faaliyet gösteren Jolly ‘Mirasım Türkiye’ kampanyasını başlattı. Kampanyanın tanıtımında ‘Turizmde Sürdürülebilirlik’ teması ile bir panel de düzenlendi. Jolly Pazarlama Direktörü Yasemin Develioğlu, yazar ve belgesel yönetmeni Nebil Özgentürk, tarihçi yazar Prof. Dr. İlber Ortaylı, gazeteci Cem Seymen ve UNDP Türkiye Mukim Temsilci Yardımcısı Sukhrob Khojimatov yer aldığı panelde, Türkiye’nin zengin mirasını gelecek nesillere bırakmak için hazırlanan ‘Mirasım Türkiye’ çalışmalarının detayları paylaşıldı.

Yeni iletişim kampanyasıyla Türkiye’nin önemli doğal ve kültürel miraslarını tanıtarak, bu mirasın sahibinin gelecek nesiller olduğuna dikkati çekilirken, Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) ile gelecek nesiller için sürdürülebilir turizm bilinci oluşturmak için uzun soluklu iş birliğine imza atılacağı ifade edildi.