Başbakan'dan İYİ Parti'nin seçime katılıp katılamayacağı sorusuna yanıt

Başbakan Yıldırım, seçimlerin 24 Haziran’da yapılmasına ilişkin Cumhurbaşkanlığı yasa teklifini bizzat kendisi TBMM’ye götürdü.Başbakan, İYİ Parti'nin seçime katılıp katılamayacağı ile ilgili sorulara da yanıt verdi.

18 Nisan 2018 Çarşamba 17:28
Başbakan'dan İYİ Parti'nin seçime katılıp katılamayacağı sorusuna yanıt
version="
Son Güncelleme: 18.04.2018 17:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-04-18 17:44:11

Oncelikle hodri meydan....ama bu arada bu akape zihniyetini iyi taniyin,bunlar daha dun erken secim vatana ihanettir diyorlardi,yorum sizin...

Misafir Avatar
ulan kancıklar 2018-04-18 18:44:11 @Okur

girmesekte oyumuz sana gelecek değil vereceğiz saadete sizin gibi fetöşten dönenlere verecek değiliz iskenderun belediye başkanı çala çala anamızı belledi de ne yaptınız bre gaviller tefolun gidin go home

Beğenmedim! (0)
Avatar
milletin sesi 2018-04-18 18:22:20

ysk iyi partiyi erkensecime almayacak da oyununuz bozulacak iyi parti secime girmezse sadet veyada demokrat parti altinda girer magdur birakdiginiz iyi partide oy patlamasi yapar 16 yillik akp iktidari gidici .millet artik akp gitsin mualefet tekrar parlementer sisteme dönsün istiyor .bu oyunlarinizin millet farkinda bahcelide akp yi kurtaramaycak hatta zarari olacak sandiga cakilacaksiniz .

Avatar
Okur 2018-04-18 17:50:54

Erken secimin parti organlarinda gorusulecegi(!) soylendi,ne zaman gorustunuz? Suna Erdoganin pasa gonlu ne zaman isterse o zaman olur desenize.Acik soyluyorum baskanlik sistemi kabul edilirse ulke icin felaket olur; hangi parti kazanirsa kazansin,kazanan diktator olmaz,diktator kelimesi bizim icin suslu bir kelimedir,onun icin kazanan DAYI kesilir,buda ulke icin felakettir,benden soylemesi.Cumhuriyete,demokrasiye kiymayin

Avatar