CHP'de yerel seçim hazırlığı... Aday belirleme dosyaları

CHP, yaklaşan yerel seçimler öncesi tüm belediyelerin seçim analizini çıkarıyor. Buna göre, riskli görünen yerlerle ilgili araştırma çalışmalarına başlandı. Birinci parti ile az fark bulunan bölgelerle ilgili olarak bölgenin sorunlarının tespiti ve çözümlerine yönelik çalışmalar başlatıldı. Gelen şikâyet ve talepler, kamuoyu yoklamalarıyla birlikte değerlendirilerek yönetimde bulunulan belediyelere ait dosyalar hazırlanıyor.

02 Eylül 2018 Pazar 20:11
CHP'de yerel seçim hazırlığı... Aday belirleme dosyaları
version="
Son Güncelleme: 02.09.2018 22:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
En Büyük Analiz 2018-09-03 09:59:07

CHP hemen, hiç vakit kaybetmeden Kılıçdaroğlu’n dan kurtulmalı

Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-09-02 21:01:12

Başkan Muharrem ince

Avatar
Vatandaş 2018-09-02 22:48:34

Kendi delegesinden korkan CHP yönetimi, ufukta görünen yerel seçim hezimetinden sonra ne yapacak acaba? Oylar uygun konjektüre rağmen hep aşağı gidiyor, fakat beyler koltuklarından kalkamıyor. Hep laf hep laf ebeliği. Kılıçdaroğlu ve ekibi halkın içine girip karizmalarının ne durumda olduğunu bir görseler.

Misafir Avatar
deniz 2018-09-03 11:19:47 @Vatandaş

koltuğu birakmamaların nededi bizim bilmedigimiz olaylar var galiba yoksa aklı başında bir adam niye bırakmasın.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Aydın 2018-09-02 22:51:30

Kaybetmenin altyapısını hazırlıyorlardır.

Avatar
bu toplulukla olmaz 2018-09-02 23:41:34

seçim günü isveç norveç danimarka finlandiya halkı türkiyede oy kullansın chp nin oyu yüzde 87 olur

Avatar
deniz 2018-09-03 11:16:59

okur kardeş kızgınlığım kemal ve chp yönetimine .artık bu yönetimde nefret ediyorum..imzasını çeken delegeleri konuşmaya gelmez .delegeler oy verirken muharem için alevi düşmanı kürt düşmanı diye yalanlar çıkartılar daha ne olsun.

Avatar
deniz 2018-09-02 22:31:09

gelsede şu kızgınlıkla a.k.p oy versem ne güzel olacak .antalya yı alma olasığı çokmuş gelinde alın .

Misafir Avatar
OKUR 2018-09-02 22:50:32 @deniz

Sayın "deniz" kızgınlığın kime ve niye?

Beğenmedim! (0)
Avatar
BİR VATANDAŞ 2018-09-02 23:35:07