CHP lideri '2019 seçim stratejisi'ni açıkladı

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu 2019 yılında gerçekleşmesi beklenen 'başkanlık seçimi' ile ilgili partisinin seçim stratejisinin ne olacağı konusunda açıklamalarda bulundu

09 Kasım 2017 Perşembe 11:42
CHP lideri '2019 seçim stratejisi'ni açıkladı

Avrupa Konseyi’nde düzenlenen Dünya Demokrasi Forumu’nda konuşan Kılıçdaroğlu, dünyanın tüm demokratlarının ayrımcı politikalara karşı birleşmek zorunda olduğunu vurgulayarak “Yoksa dünyanın geleceği parlak değil” dedi. Kılıçdaroğlu 2019 stratejisinin ne olacağı sorusuna ise “Güç birliği yapacağız” diyerek yanıt verdi.

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Dünya Demokrasi Formu’nun asıl oturumunda yer alan 4 konuktan biri oldu. Fransa’nın Avrupa İşlerinden Sorumlu Bakanı Nathalie Loiseau, Yeni Zelanda eski Başbakanı Helen Clark ve Kanada Başbakanı’nın Avrupa Özel Temsilcisi Stephanie Dion ile, Kenyalı gazeteci Uduak Amimo’nun sorularına yanıt veren Kılıçdaroğlu, en çok soru alan konuşmacıydı.

2019 stratejisinin ne olacağı ve farklı güçlerle işbirliği yapıp yapmayacağı sorusuna Kılıçdaroğlu “güç birliği yapacağız” diyerek yanıt verdi. Kılıçdaroğlu, “Nasıl Marx geçmişte bütün işçilere birleşin demişse, biz de 21. yüzyılda ‘dünyanın bütün demokratları birleşin’ demek zorundayız. Ayrımcı politikalara karşı katkı vermek için dünyanın bütün demokratları birleşmek zorundadır, birleşmezse dünyanın geleceği parlak değildir” dedi.

PKK çadırına karşı olduğunu tekrarlayan Kılıçdaroğlu, Kürt sorununun nasıl çözüleceği sorusuna ise “Daha fazla demokrasi ve özgürlük ile” diye konuştu. Kılıçdaroğlu ardından da “Eğer demokrasi ve özgürlüğü Batı standartlarında getirirseniz Kürt sorununu da çözmüş olursunuz” karşılığını verdi. “Popülizm bir sorun mu” sorusuna yanıt veren Kılıçdaroğlu, popülizmin panzehirinin eğitim olduğunu belirterek “Eğitimin güçlü olduğu toplumlarda demokrasi gelişir, çünkü demokrasilerde inanç ve etnik kimlik üzerinden siyaset yasaktır” diyerek vurguladı.

Kılıçdaroğlu soruları yanıtlarken ekrana bir karikatür yansıtıldı. Karkitür’de demokrasi durağında bekleyen Kılıçdaroğlu ile “Biz Türkiye’de uzun zamandır bekliyoruz” ifadeleri kullanıldı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kilicdaroglu cok yasa 2017-11-09 11:52:04

Kilicdaroglu cok yasa

Misafir Avatar
evet 2017-11-15 18:00:43 @Kilicdaroglu cok yasa

Bu millet milli olmayan ne partiye nede adama oy vermez. Kılıçdaroğlu milli değil biliyorsunuz siyasi geçmişide yok. KASET ile atanmış bir ajan. hdp zaten hepten bizden olmayan kürt ve türklere karşı kinci olanlarla dolu. akp ve mhp bu halkın milli partisi, liderleride ADAM GİBİ ADAMLAR.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yozgat 2017-11-15 17:58:46 @Kilicdaroglu cok yasa

Kemal kılıçdaroğlu GÜÇ BİRLİĞİ derken evet, chp-hdp- fetö- AB -ABD bunların hepsi ile aynı safta ama patron ABD ve AB chp- hdp - Onların çalışma ofisi , fetö ve pkk vurucu timleri Türkiye aleyhine çalışıyorlar. elamanlarda başta Kılıçdaoğlu ve diğer ajanlar hepsi de belli.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
pehh peeehh peeeeeh! 2017-11-09 17:55:38 @Kilicdaroglu cok yasa

Kemal GAZEL okumaya başladı. peeeeeeh :-)) ama sesi kötü dinleyeni yok

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
boşuna 2017-11-09 14:10:30 @Kilicdaroglu cok yasa

chp 2019 u baraj altında kalacak biliyor ona göre bir numaralar peşnde. bu halk ülkesini şikayet edenleri affetmez.. teröristleri savunanları affetmez, eyy dünya bizim huzurumuz yok bize yardım edin diyen chp ye Yüce halkımız oy vermeyecektir.

Beğenmedim! (2)
Avatar
cow 2017-11-09 12:17:31

saflar belli
ak parti + mhp
diğer tarafta
chp+hdp+ip+feto+pkk+dhkpc

Misafir Avatar
çöküş akp.de başlamıştır..aç kişi akp.ye oy vermez 2017-11-12 16:58:53 @cow

MHP MHP.LİLERE KAZIK ATTI..OY BULURSA İYİDİR. PEK GÜVENMEYİN..
SON ŞARKISINI SÖYLÜYOR MHP..VE AKP.DENDE MİLLET ARTIK NEFRET EDİYOR..MİTİNG MEYDANLARINA ÇOĞU İŞİ ELİNDEN GİTMESİN DİYE TEHDİTLE GETİRİLİYORMUŞ..KİŞİLER KENDİLERİ SÖYLÜYORLAR..EKMEĞİM OLMASA AKP.NİN MİTİNGİNE VE TOPLANTISINA ASLA GİTMEM..diyorlar..
çöküş başladı..akp.de..aynen roma imparatorluğu gibi..Bizans gibi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cow'a cevap 2017-11-09 13:42:41 @cow

Senin gibi iftiracilari ne yapsinlar?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Kucak 2017-11-09 13:11:49 @cow

Fetö yü kucağınızda gezdirip büyüttünüz.Sonra ordumuza darbe vurdunuz (Ergenekon-Balyoz v.b)Sonrada savcısı oldunuz ve mağdur edebiyatına devam sizi gidi hınzırlar sizi...HDP ve PKK ile yaptığınız işbirliğide güneydoğudan ve doğu bölgemizden aldığınız oylarla sabittir. Bu çamuru CHP ye yapıştıramazsınız çünkü onunda aldığı oy o bölgeler için bellidir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Dogrudur 2017-11-09 13:44:20

CHP cok iyi ve durust politikalar izliyor.

Avatar
bu ekonomiyle cebimiz nasil eridiyse akp de erir 2017-11-09 15:19:20

emekli yaşı kadınlarda 34, erkeklerde 40tı, akp donemi emekli yasi şimdi 65e çıktı. ne kadar fakirledik devlete ait fabrikalar satilinca vergiye dayali sistemle mezarda emekli ol gibi bisey oldu

Avatar
INAN 2017-11-09 12:02:52

SAPINA KADAR DÜRÜST KIM NEDERSE DESIN AGA VATAN ASIGI SY KILINCDAROGLU ON NUMARA LIDER BAZILARI GIBI KÖPEGINDEN KONUSMUYOR BIR DEDIGINI IKINCI GÜN YALANLIYOR SOYTARI OLURDA BU KADARINA PES

Avatar
siyaset 2017-11-09 14:08:22

AB ile güç birliği yapıp Türkiyemizi sömürme planları. bu yüzden Avrupa parlementosunda BURASI bizim eimiz gibi, deyip ...

Misafir Avatar
trexas 2017-11-09 21:58:08 @siyaset

hadi ordan gerizekali herif ben yillardir avrupada yasiyorum alman devletiyle hic bir sorunum olmadi,bilakis her türlu olanaklardan yararlaniyorum bir yabanci olarak. turkiye devleti tam bir despot devlettir alevilerin kurdlerin hiristiyan azinliklarin hic bir hakki yoktur avrupada daha özgür insan kendini hissediyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
bb 2017-11-09 14:10:54

Türkiyeyi işgale davet edenlerin bu ülkede yeri olmamalı.

Misafir Avatar
texas 2017-11-09 22:02:59 @bb

sen yandas yeni safak gazetesini okumaya devam cünkü ordaki yazarlarin tümü komplo teorileri üretir yok abd-ab bizi bölecek yillardir ayni palavra sizlerde yiyorsunuz akilsizlar eger abd ve avrupa tc yi yikmak isteseydi bunu coktan yapardi nato dan atarlardi ve bütün turk vadtandaslarini ab kovarlardi ekonomik baskida cabasi ama sizin gibi akp budalari bunlara kafaniz ermez

Beğenmedim! (1)
Avatar
texas 2017-11-09 22:06:30

bu kemal dan bir bok cikmaz hdp yi sosyalistleri devrimcileri alevileri özgürlükten baristan gercek laik ve demokratlari yanina almasa hic bir zaman iktidar olamaz