Özdağ'dan çarpıcı AKP-MHP ittifakı iddiası

İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Ümit Özdağ, AKP ile MHP arasında gerçekleşecek ittifakla ilgili açıklamalarda bulundu. İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Gaziantep Milletvekili Prof. Dr. Ümit Özdağ, AKP ve MHP arasında yapılan seçim ittifakını Saray İttifakı olarak nitelendirerek, ittifakın korkunun ürünü olduğunu belirtti.  

20 Mart 2018 Salı 08:52
Özdağ'dan çarpıcı AKP-MHP ittifakı iddiası
version="
Son Güncelleme: 20.03.2018 12:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-03-20 12:32:03

ulan kim milli milli olan ne varsa özelleştirdiler yetmedi pkk la osloda masaya oturdular sana burdan öyle şeyler yazardım ama belli ki senin kafan hasta beyin denen nesne yok sende *olsaydı her seferinde saygısızca çüş diye bir tabir kulanmazdın demekki dahaa çocuk yaştasın0**876***--****

Misafir Avatar
anıt: @52 x--bak 2018-03-20 18:06:34 @52

sen yanlış yoldasın. düşmanlarda aynen senin dilinle konuşuyor dikkt ettinmi?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salakolara 2018-03-20 14:18:45 @52

hasittir len manyak. zırvalayıp durma. iftiracı. eskiden satardında alan olmazdı be. ya gidin işinize

Beğenmedim! (5)
Avatar
Denize dusen yilana sarilir 2018-03-20 13:25:35

Erdogan ve Bahceli beyler bu ulkenin bas belalari kendi cikarlarindan baska dusunup yaptiklari bir sey yok.bu böyle biline...afrin konusuna gelince.şamda namaz kilacaklardi olmadi ve yemedi..halep dediler yine ayni yemediler..derler ya ölü eşekte nal aramak savaş göruntusu vermek icin bula bula sahipsiz bir ilce halkina gucleri yetti secimlerde kahramanlik nutuklari atmak icin bir firsat olusturup milkete yutturmak icindir bu da böyle biline

Misafir Avatar
@Denize dusen yilana sarilir x---cevap verene 2018-03-20 19:39:01 @Denize dusen yilana sarilir

Ulan kavat Ulan zibidi onun bunun yalakasi sana girip cikan ne dümbük..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Denize dusen yilana sarilir x---cevap 2018-03-20 18:02:15 @Denize dusen yilana sarilir

haaa öylemiii?
bir ilçe halkınamı svaş açtı türk ordusu?
ulanEEŞŞŞK OĞLU EŞŞŞEK. ulan SOYSUZ ABD nin tırlar uçaklar dolusu silahı senin kıçınamı soktular ? masum ilçe haa ulan adi şerefsiz 4600 tane leş terörist ilçe halkımıydı? ulan eşşşek oğlu eşşşek bir dünya senin pkk pyd ypg nin yanında değilmiydi?
ne oldunuz?
siktir lan manyak

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vatandaş 2018-03-20 14:13:34

52 sen kimsin de milli yerli diyrusn.. devletin butun binalra satışa cıkıyor okuz 1 hafta sonra meclise girer ne varsa satışda devlet iflasda ulan ukus mili olna şeker fabrikasını saramı ulan davar oglu davar davara hakarey etim mahlukat seni..

Avatar
Tosun 2018-03-20 13:10:41

Hdp le zaten ittifak halinde bohcacinin kendinden haberi yok

Avatar
Hali 2018-03-20 11:14:19

Her halde Allah'ın da bir oyunu ile vardır.

Avatar
52 2018-03-20 14:21:56

vatandaş diye yorum yapan puşt sen ermi vatandaşımısın da milliği bana öğretmeye yelteniyorsun müptezel ******

Avatar
VATAN SEVER 2018-03-20 22:31:54

KÖRLERLE SAĞIRLAR BIRBIRINI AĞIRLAR.

Avatar
Diplomasız 2018-05-02 19:15:33

Palet gibi ayak var paytak recoda.